Ariana dla WS | Blogger | X X

27.08.2023

Robert Stockinger


Cześć! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Robert Stockingera. Niestety nie mam zdjęcia z prezenterem.

O prezenterze:
Robert Stockinger - urodził się w 1988 roku w Toronto. Ukończył Stosunki Międzynarodowe na uniwersytecie Warszawskim. Zna świetnie angielski, ponieważ jako dziecko wychowywał się w Kanadzie, gdzie wyemigrował wraz z rodzicami. Syn aktora Tomasza Stockingera. Od najmłodszych lat towarzyszył ojcu na branżowych wydarzeniach. Rozpoznawalność wśród widzów Robertowi przyniosła rola w serialu Klan. Jak łatwo się domyślić, angaż ten zawdzięcza ojcu, który związany był od lat z tym serialem. Aktualnie związany jest ze stacją TVN, gdzie pełni rolę prezentera telewizyjnego. Znamy go również z popularnej śniadaniówki- Dzień dobry TVN, która jest na antenie od wielu lat. Jeśli chodzi o życie prywatne, to w 2015 roku poślubił Patrycję Drozd, również związaną z show-biznesem, pracującą w TVN. W 2017 roku para doczekała się pierwszego dziecka. Córka Stockingera dostała na imię Oliwia. W 2021 roku po raz kolejny para został rodzicami. Tym razem powitali na świecie syna Adama.

Mój autograf od prezentera:
Autograf załatwił mi Roland.

1 komentarz