Ariana dla WS | Blogger | X X

2.07.2023

Natasza Parzymies


Cześć! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Doroty Pomykały. Niestety nie mam zdjęcia z reżyserką. 

O reżyserce:
Natasza Parzymies - urodziła się 12 maja 1999 roku. Polska reżyserka i scenarzystka filmowa. W swoich filmach skupia się na tematyce miłosnej i porusza tematykę współczesnych problemów młodych ludzi. Wśród swoich inspiracji wymienia głównie film Carol, zaznacza również, że dużą rolę w jej życiu odgrywa teatr. W wieku 18 lat nakręciła obyczajowy miniserial internetowy Kontrola, którego pierwszy odcinek stworzyła jako pracę zaliczeniową na studia w Warszawskiej Szkole Filmowej[2]. Rozgłos zdobyła po publikacji recenzji Kontroli w „Gazecie Wyborczej” w lutym 2020, a także dzięki dużej popularności serialu wśród polskich i zagranicznych widzów. Została zgłoszona do Paszportów Polityki 2020 w kategorii Film. W 2021 została nominowana w plebiscycie O!Lśnienia w kategorii serial za emanujący ciepłem i twórczą energią internetowy serial o lesbijskiej miłości. Magazyn „Wysokie Obcasy” umieścił ją na liście 50 śmiałych kobiet 2020. W 2021 razem z Olgą Bołądź, Kubą Czekajem i Anna Jadowską stworzyła skład jury Festiwalu Filmów w Czasie Kwarantanny – KINO 2021 oraz była gościem Festiwalu Góry Literatury 2020[11]. Ponadto wyreżyserowała i napisała Random, miniserial zawierający elementy słuchowiska oraz filmu wyprodukowany przez serwis strumieniowy Storytel.

Mój autograf od reżyserki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz