Ariana dla WS | Blogger | X X

21.05.2023

Anna Smołowik


Cześć! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Anny Smołowik. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką. 

O aktorce:
Anna Smołowik - urodziła się 8 lipca 1985 roku w Radomiu. Polska aktorka filmowa i teatralna, laureatka głównej nagrody aktorskiej na 53. Kaliskich Spotkaniach Teatralnych (2013). Urodziła się 8 lipca 1985 w Radomiu. Jest absolwentką IV Liceum Ogólnokształcącego im. dra Tytusa Chałubińskiego w Radomiu. W 2008 ukończyła naukę w Akademii Teatralnej w Warszawie. W klasie maturalnej w konkursie monodramów w Suwałkach otrzymała Grand Prix. W 2007 zadebiutowała w teatrze w spektaklu „Lokatorzy”. W tymże roku była laureatką II nagrody w X konkursie „Pamiętajmy o Osieckiej”, a także Nagrody Publiczności i Nagrody Dziennikarzy. W 2008 została wyróżniona na XXVI Festiwalu Szkół Teatralnych w Łodzi, za rolę Lubow Raniewskiej w sztuce Antona Czechowa „Wiśniowy sad”. W 2010 za najlepszy debiut dostała nagrodę teatralną „Feliks Warszawski”. W 2011 otrzymała nagrodę dziennikarzy za wielopostaciowość kreacji aktorskiej w spektaklu „Kompleks Portnoya” na 46. Przeglądzie Małych Form Teatralnych „Kontrapunkt” w Szczecinie. Od września 2012 do połowy 2014 była członkinią zespołu kabaretu „Pożar w Burdelu”. Na 53. Kaliskich Spotkaniach Teatralnych 2013 zdobyła główną nagrodę aktorską za rolę w przedstawieniu Wichrowe wzgórza. W 2015 wyróżniona została nagrodą „Talenty Trójki“ w kategorii Teatr. Od 4 marca 2023 roku jest emitowany polski serial telewizji Polsat pt. Rodzina na Maxa, gdzie gra Karolinę Berent.

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 


1 komentarz

  1. Gratuluje i zapraszam do mnie na nowe posty https://autografy-andzi.blogspot.com/2023/05/urszula.html oraz https://autografy-andzi.blogspot.com/2023/05/artur-gadowski-ira.html

    OdpowiedzUsuń