Ariana dla WS | Blogger | X X

21.04.2023

Witold Matulka


Cześć! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Witolda Matulki. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem. 

O aktorze:
Witold Matulka - studia wokalno-aktorskie ukończył w Akademii Muzycznej we Wrocławiu pod kierunkiem prof. Eugeniusz Sąsiadka. Pracę artystyczną rozpoczął w Teatrze Muzycznym „ROMA” pod Dyrekcją Bogusława Kaczyńskiego w Warszawie gdzie był solistą przez pięć sezonów. Przez kilka sezonów był solistą Warszawskiej Opery Kameralnej w Warszawie. Współpracował z Teatrem Wielkim w Łodzi i Teatrem Muzycznym w Gliwicach. Do niedawna był solistą TEATRU MUZYCZNEGO w Lublinie. Obecnie współpracuje z Teatrem Muzycznym. Współpracuje również z wieloma agencjami koncertowymi i filharmoniami m.in. w Bydgoszczy, Katowicach, Krakowie czy Łomży.

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

2 komentarze

  1. Gratulacje :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2023/04/1235-alicja-majewska.html

    OdpowiedzUsuń