Ariana dla WS | Blogger | X X

13.04.2023

Michał Węgrzyński


Cześć! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Michała Węgrzyńskiego. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

O aktorze:
Michał Węgrzyński - urodził się 7.06.1981 roku. Polski aktor filmowy i teatralnym. Absolwent PWST Wrocław. W 2007 roku zdobył dyplom Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. L.Solskiego w Krakowie na Wydziale Aktorskim we Wrocławiu. Oprócz tego w latach 2002/2003 ukończył Policealne Studium Aktorskie LART STUDIO w Krakowie. Jest aktorem wyjątkowym, ciepłym, zabawnym, charakterystycznym, z dużym poczuciem humoru i autoironii. Do bólu potrafi wykorzystać swoje wyjątkowe warunki fizyczne. Sam inteligentny i błyskotliwy - świetnie czuje się również w rolach nieco mniej lotnych intelektualnie - małomiasteczkowych amantów i żulików. Fantastyczny w postaciach komediowych. Potrafi być bardzo prawdziwy i poruszający w rolach, pozornie wbrew Jego warunkom, drapieżnych i dramatycznych. Do tej pory głównie w teatrze i kilku rolach serialowych miał możliwość sprawdzenia swojego talentu.

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

1 komentarz