Ariana dla WS | Blogger | X X

11.01.2023

Luciano Biondini


Cześć! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Luciano Biondini. Niestety nie mam zdjęcia z akordeonistą. 

O akordeoniście:
Luciano Biondini - urodził się w 1971 roku w Spoleto. Włoskim akordeonistą jazzowym i volksmuzycznym. Bionidini begon op zijn tiende klassiek accordeon te spelen. Rond 1994 ging hij zich op de jazz richten. Hij speelde onder meer spotkał Rabiha Abou-Khalila, Dave'a Bargerona, Michela Godarda, Lucasa Niggli, Battistę Lenę, Gabriele Mirabassi, Enrico Ravę, Tony'ego Scotta, Roberto Ottaviano, Maartena van der Grinten, Martina Classena i Enzo Pietopaoli op.Hij treedt regelmatig in Een duet z argentyńskim saksofonistą i klarnecistą Javierem Girotto. Pojawił się na albumach różnych muzyków, w tym Gabriele Mirabassi, Fratelli Mancuso, Ivano Fossati, Samo Šalamon i Rabih Abou-Khalil.

Mój autograf od akordeonisty: 
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

1 komentarz