Ariana dla WS | Blogger | X X

6.01.2023

Justyna Szafran


Cześć!
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Justyny Szafran. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

O aktorce: 
Justyna Szafran - urodziła się 14 marca 1974 roku w Poznaniu. Polska aktorka i piosenkarka, wykonawczyni poezji śpiewanej i piosenki aktorskiej. Jest absolwentką poznańskiego Studium Piosenkarskiego oraz Wydziału Aktorskiego Akademii Sztuk Wizualnych. W 1996 roku na XVII Przeglądzie Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu zdobyła wszystkie możliwe nagrody (I Nagrodę, Nagrodę Publiczności, Nagrodę Dziennikarzy). W tym samym roku została uznana za "Indywidualność Roku '96" w kategorii piosenka aktorska. Władze miasta Poznania przyznały jej Stypendium Artystyczne i uhonorowały Medalem Młodej Sztuki w kategorii osobowość sceniczna. Laureatka wszystkich nagród (I Nagrody, Nagrody Publiczności, Nagrody Dziennikarzy) XVII Przeglądu Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu. Obecnie członkini jury Przeglądu. Wielokrotnie nagradzana za twórczość muzyczną i sceniczną m.in.: Stypendium Artystycznym władz miasta Poznania, Medalem Młodej Sztuki, Nagrodą Honorową Miasta Wrocław „Wratislavia Grato Animo”, Nagrodą władz miasta Kalisza, Nagrodą Publiczności na Kaliskich Spotkaniach Teatralnych za rolę Piaf, Specjalną Nagrodą Organizatora na 7. Ogólnopolskim Przeglądzie Monodramu Współczesnego w Warszawie za spektakl Rzecze Budda Chinaski. Od kilkunastu lat związana z Teatrem Muzycznym Capitol we Wrocławiu, ze znaczącymi rolami w takich spektaklach jak: „Mandarynki i Pomarańcze”, „Trzej Muszkieterowie”, „Liżę Twoje serce”, „Dzieje Grzechu”, „Frankenstein”, „Mistrz i Małgorzata”, wielokrotnie nagradzana za monodramy „Rzecze Budda Chinaski” i „Plugawe Oko Poety”. Artystka ma na swoim koncie występy na największych festiwalach w kraju i za granicą. Dotychczas wydała dwie solowe płyty: „Łagodna”, „Nie ma. Osiecka/ Satanowski”.

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz