Ariana dla WS | Blogger | X X

5.10.2022

Bela Komoszyńska


Cześć! 
Chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Dominiki Łakomskiej. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką. 

O wokalistce:
Bela Komoszyńska - pochodzi z Działdowa gdzie kochała się w śpiewie kurpiowskim, książkach Hermanna Hessego, Virgii Woolf i Arthurze Rimbaudzie. Kompozytorka, autorka tekstów, wokalistka zespołu Sorry Boys i etnolożka. Jej charyzmatyczny głos, silny, ale zarazem wrażliwy, poruszy każdego. Artystka porównywana jest do Florence & The Machine. Zawdzięcza to swojemu mocnemu głosowi oraz kreacjom scenicznym. Każda stylizacja jest niesamowita, zwiewna, kobieca i dopięta na ostatni guzik. Wizerunek solistki idealnie odzwierciedla ducha zespołu. Wokalistka Sorry Boys jest autorką bardzo dobrych tekstów. Wizerunek solistki idealnie odzwierciedla ducha zespołu. Razem z zespołem była nominowana do Fryderyków oraz zdobyła nagrodę „Największa Nadzieja 2009” w ramach PAM London Awards i "Nagrodę dziennikarzy” na festiwalu TOPtrendy 2014. Oprócz tego Grupa Sorry Boys została laureatem PAM AWARDS. Jest mamą Bianki.

Moje zdjęcie z wokalistką:

Mój autograf od wokalistki:
Za równo autograf jak i zdjęcie zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

2 komentarze