Ariana dla WS | Blogger | X X

20.09.2022

Dominika Łakomska


Cześć! 
Chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Dominiki Łakomskiej. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

O aktorce: 
Dominika Łakomska - urodziła się 7 września 1977 roku w Poznaniu. Polska aktorka filmowa i teatralna, wokalistka. W 2003 została absolwentką Wydziału Aktorskiego filii krakowskiej Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. Ludwika Solskiego we Wrocławiu. Mama Jaśminy Niewęgłowskiej. Debiutowała na III roku na deskach teatru telewizji w spektaklu Waldemara Krzystka Transfer jako Sandra. Na IV roku debiutowała w Teatrze Rampa w Warszawie jako Seneka w spektaklu Siódme – mniej kradnij.

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

3 komentarze

  1. Gratulacje ;) Zapraszam do mnie: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2022/09/1186-paul-rankin.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nowego autografu. U mnie niedługo się pojawią nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję✌

    Super, że Twoja kolekcja ciągle się powiększa!

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie na nowy post.

    Pozdrawiam serdecznie
    http://autografykyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń