Ariana dla WS | Blogger | X X

18.08.2022

Minelli


Cześć! 
Chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Minelli. Niestety nie mam zdjęcia z piosenkarką. 

O piosenkarce:
Minelli, właściwie Luisa Ionela Luca - urodziła się 22 sierpnia 1988 roku w Slobozii. Rumuńska piosenkarka i autorka utworów, tworząca głównie solowo, ale znana z grupy muzycznej Wassabi. W wieku 17 lat wyprowadziła się ze swojego rodzinnego miasta do Bukaresztu, co pomogło rozpocząć jej karierę muzyczną. W latach 2006-2009 występowała jako jedna z członków zespołu Wassabi, po tamtym okresie wykazywała się małą aktywnością w świecie rumuńskiej muzyki. Głośno zrobiło się o niej ponownie w 2016, gdzie wspólnie z Vanotkiem nagrali utwór „My Mind”. Osiągnął on krajowy oraz międzynarodowy sukces, hitem został m.in. w Niemczech. Otworzyło to jej drogę do kolejnych sukcesów w Europie. Nie musiała na nie długo czekać, bo już w roku 2017 roku wydała solowy utwór „Empty Spaces”, który odniósł sukces w takich krajach jak Niemcy, Dania, Polska, Turcja czy Rosja. Reprezentantka Rumunii w 20 edycji Naszej Eurowizji w której zajęła 2 miejsce w finale. Sekretarz Rumunii w 22 edycji Naszej Eurowizji. Uczestniczka rumuńskich preselekcji pt."Cântec pentru Letonia" mających na celu wybór reprezentanta Rumunii podczas 27 edycji Naszej Eurowizji organizowanej w Rydze.

Mój autograf od piosenkarki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

3 komentarze