Ariana dla WS | Blogger | X X

25.08.2022

Karolina Stanisławczyk


Cześć! 
Chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Karoliny Stanisławczyk. Niestety nie mam zdjęcia z piosenkarką. 

O piosenkarce:

Karolina Stanisławczyk - urodziła się 30 maja 2000 roku w Warszawie. Polska piosenkarka, autorka tekstów i kompozytorka. Zaczynała karierę udziałem w konkursach wokalnych i przeglądach piosenek. Kształciła głos i śpiew w Autorskiej Szkole Muzyki Rozrywkowej i Jazzu im. Krzysztofa Komedy w Warszawie. W 2019 Jonatan Chmielewski z duetu MIYO zaprosił ją do udziału w utworach „Wyliczanka” i „Zapomnieć”. Wystąpiła gościnnie także w piosenkach „Świetlne cienie” Kamerzysty i „Whisky” Merghaniego. W październiku 2020 z raperem Urbanem nagrała utwór „Linia”. Wkrótce później podpisała kontrakt z wytwórnią Hypsteria Records. Wystąpiła też w chórkach w piosence „Do Ciebie mówię” Białasa, Muńka Staszczyka, Kuby Więcka i Sir Micha. Na początku 2021 popularność przyniósł jej utwór „Cliché”, który uzyskał certyfikat platynowej płyty ZPAV. W maju 2021 wydała debiutancki album pod tym samym tytułem. 19 lutego 2022 wystąpiła z utworem „Move” (nagranym z Chiką Toro) w finale krajowych eliminacji do Konkursu Piosenki Eurowizji 2022.

Mój autograf od piosenkarki:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze

  1. Gratulacje :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2022/08/1163-tomasz-calicki.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesyłam gratulacje i pozdrowienia od Łukasz z "Gadżetów na dobry dzień".

    OdpowiedzUsuń