Ariana dla WS | Blogger | X X

28.07.2022

Tomasz Sapryk


Cześć! 
Chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Tomasza Sapryka. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

O aktorze:
Tomasz Sapryk - urodził się 17 listopada 1966 roku w Warszawie. Polski aktor teatralny i filmowy. W 1973 wstąpił do Związku Harcerstwa Polskiego, gdzie w okresie od 26 września 1981 do 5 października 1982 pełnił funkcję drużynowego 288 WDH Trampy na Pradze-Południe. Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie (1990). W latach 2012–2015 w zespole Teatru Narodowego. Aktor teatrów warszawskich: Powszechnego im. Zygmunta Hübnera (1990–2005, 2008–2010) oraz Syrena (2010–2012). Współpracował z teatrami warszawskimi: Polskim, Rampa, Ochoty, Bajka, na Woli im. Tadeusza Łomnickiego, Polonia, Komedia, Capitol, Kamienica, a także ze Sceną SAM w Gdyni. Występował również w spektaklach Teatru Polskiego Radia i Teatru Telewizji. Laureat Orła – Polskiej Nagrody Filmowej w kategorii „najlepsza drugoplanowa rola męska”, za rolę Ojca w filmie Sztuczki Andrzeja Jakimowskiego (2008). Z żoną Alicją Sapryk ma troje dzieci: córki Aleksandrę i Zofię oraz syna Maksymiliana.

Mój autograf od aktora: 
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

5 komentarzy

  1. Gratulacje :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2022/07/1138-aleksandra-jabonka.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze super autograf - gratuluje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) U mnie kolejny nowy podpis osobiście https://autografy-andzi.blogspot.com/2022/07/zakopower-sebastian-karpiel-buecka.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluję kolejnego super dodatku do kolekcji. W wolnej chwili zapraszam również do mnie na nowy post.🔥
    https://agrafy-kamila.blogspot.com/2022/07/97-ursa-bogataj.html

    OdpowiedzUsuń