Ariana dla WS | Blogger | X X

9.07.2022

Piotr Kucharski


Cześć! 
Chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Piotra Kucharskiego. Oprócz niego mam zdjęcie z kucharzem.

O kucharzu:
Piotr Kucharski to zamiłowany kucharz, który od jakiegoś już czasu podbija serca telewidzów. Mężczyzna cieszy się ich dużą sympatią, a jego przepisy są bardzo popularne także w sieci. Zdaniem Kucharskiego, wiele osób potrafi dobrze gotować, lecz nie każdy jest w stanie to zaprezentować w odpowiedni sposób innym. Zanim zaczął wcielać się w rolę prowadzącego, zwyciężył w programie ,,Gotuj o wszystko’’. Od tamtej pory prowadzi między innymi ,,Kucharskiego pomysł na kuchnię’’ oraz występuje w kąciku kuchennym ,,Dzień Dobry TVN’’. Okazuje się, że prowadzi również własne studio kulinarne. Kucharz chętnie dzieli się z wszystkimi zainteresowanymi swoimi sprawdzonymi przepisami i ciekawostkami związanymi z gotowaniem. Między innymi zamieszcza je w książkach, których jest autorem. Dotychczas, wydał ,,Chleb. Domowa piekarnia’’, ,,Na słodko. Domowa piekarnia’’ oraz ,,Miejski farmer’’. Propozycje przyrządzania jego dań znajdziemy również w sieci. Często podkreśl, że ważnym aspektem jest niemarnowanie produktów i wykorzystywanie pozostałości. Co ciekawe, pewnego razu w kuchni ,,Dzień Dobry TVN’’ Kucharski pojawił się z żoną. Jego wybranka ma na imię Magdalena, a przygotowując potrawy radzi sobie prawie tak dobrze, jak jej mąż. Razem wychowują trzech synów, którzy także pokazują się w nagrywanych przez tatę materiałach.

Moje zdjęcie z kucharzem:

Mój autograf od kucharza:
Za równo autograf jak i zdjęcie zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

3 komentarze

  1. Jak zawsze super zdjęcie i autograf - pozdrawia Łukasz z Gadżetów na dobry dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2022/07/1122-anika-dabrowska.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję✌

    Super, że Twoja kolekcja ciągle się powiększa! W wolnej chwili zapraszam również do mnie na nowy post.

    http://autografykyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń