Ariana dla WS | Blogger | X X

17.07.2022

Jakub Pruski


Cześć! 
Chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Jakuba Pruskiego. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

O aktorze:
Jakub Pruski - urodził się 31.05.1999 roku w Warszawie. Ukończył aktorstwo w specjalizacji Aktorstwo dramatyczne w Akademii Teatralnej w Warszawie. Zdobył ngrodę Dyrektora GAK na festiwalu Windowisko 2021 za kreację aktorską w spektaklu "Masara" orz został wyróżniony na festiwalu Windowisko 2021 za adaptację tekstu Szczepana Twardocha w spektaklu "Masara". Grał w takich filmach jak: "Bunt!", "Ojciec Mateusz", "Komisarz Alex", Na Dobre i Na Złe" czy "Na Wspólnej".

Mój autograf od aktora: 
Autograf załatwił mi mój chłopak. 
 

1 komentarz

  1. Gratuluję :) Zapraszam do mnie: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2022/07/1130-debbie-mcgee.html

    OdpowiedzUsuń