Ariana dla WS | Blogger | X X

8.06.2022

Mariusz Benoit


Cześć! 
Chciałam pokazać Wam mój autograf jaki mam od Mariusza Benoit​a. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem. 

O aktorze:
Mariusz Benoit - urodził się 23 listopada 1950 roku we Wrocławiu. Polski aktor teatralny, filmowy, telewizyjny, radiowy i dubbingowy; reżyser teatralny, pedagog. Jest synem pary aktorskiej Ludwika Benoit i Marii Zbyszewskiej. Już jako dziecko wystąpił w kilku filmach. W 1974 ukończył studia na Wydziale Aktorskim Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi. Debiutował w teatrze 25 stycznia 1975, pracował w teatrach warszawskich: Powszechnym w Warszawie (1974-1990, 2005-2007), Narodowym (1997-2001), Rozmaitości (2001-2005), od 1 lutego 2009 roku, był aktorem Teatru Dramatycznego w Warszawie, a obecnie Powszechnym. Gra wiele ról z różnorodnego repertuaru, sprawdza się zarówno wcielając się w postacie dramatyczne, jak i komediowe. Jego praca jest wysoko oceniana przez krytyków. W 1982 został wykładowcą w Państwowej Wyższej Szkole Teatralnej w Warszawie (w latach 1995-1997 profesor nadzwyczajny).

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze

  1. Gratuluję zdobyczy. To rzeczywiście dobry aktor i trzeba to przyznać.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Zapraszam do mnie: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2022/06/1092-red-pop.html

    OdpowiedzUsuń