Ariana dla WS | Blogger | X X

5.06.2022

Elżbieta Kępińska


Cześć!
Chciałam pokazać Wam mój autograf jaki mam od Elżbiety Kępińskiej. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

O aktorce:
Elżbieta Kępińska - urodziła się 5 kwietnia 1937 roku w Częstochowie. Polska aktorka. Żona premiera PRL Mieczysława Rakowskiego. W 1959 ukończyła studia na PWST w Warszawie. Występowała na scenach Krakowa, Gdańska (Teatr Wybrzeże, 1959–1960) i Warszawy. W 2009 została odznaczona Srebrnym Medalem „Zasłużony Kulturze Gloria Artis”. 7 grudnia 2015 otrzymała przyznawaną przez Zespół Artystyczny Teatru Polskiego Radia nagrodę „Wielki Splendor”. Była żoną aktora Władysława Kowalskiego oraz drugą żoną polityka komunistycznego Mieczysława F. Rakowskiego[4] (od 1986 do jego śmierci w 2008).

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

1 komentarz

  1. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2022/06/1089-iwona-kubicz.html

    OdpowiedzUsuń