Ariana dla WS | Blogger | X X

30.05.2022

Ewa Ostaficzuk-Olbrychska


Cześć ! 
Chciałam pokazać Wam mój autograf jaki mam od Ewa Ostaficzuk-Olbrychskiej. Niestety nie mam zdjęcia z artystką.

O artystce:
Ewa Ostaficzuk-Olbrychska-skończyła z wyróżnieniem wydział Projektowania Ubioru Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Jej prace plastyczne i malarskie były pokazywane na wystawach w Polsce. Obecnie znajdują się w wybranych warszawskich galeriach oraz kolekcjach prywatnych w kraju i za granicą. Można je również spotkać na aukcjach sztuki. Artystkę pasjonuje kontrastowość, niejednoznaczność, zestawienia skrajności, ubrane w subtelne środki estetycznego wyrazu. W malarstwie swój wewnętrzny świat odzwierciedla w minimalistycznej, graficznej kompozycji.

Mój autograf od artystki:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze

  1. Gratuluje nowego autografu w kolekcji - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2022/05/1083-dorota-szpetkowska.html

    OdpowiedzUsuń