Ariana dla WS | Blogger | X X

4.12.2021

C-BooL


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od C-Boola. Niestety nie mam zdjęcia z DJ.

O DJ:
C-Bool (zapis stylizowany: C-BooL), właściwie Grzegorz Cebula - urodził się 30 maja 1981 roku w Pyskowicach. Polski DJ i producent muzyczny. Zainteresowanie muzyką klubową wykazywał od najmłodszych lat. W 1998 zaczął profesjonalnie pracować jako DJ, występował w lokalnych dyskotekach i klubach muzycznych. Cztery lata później został producentem muzycznym. W 2003 współpracował z zespołem Casteam. Dwa najpopularniejsze nagrania z lat 2003–2004, „Would You Feel” i „House Baby”, wydał już pod pseudonimem C-Bool. W 2010 zyskał rozgłos dzięki utworowi „Body & Soul”, nagranym z wokalistką Isabelle. Singiel trafił na wiele krajowych list przebojów. W czerwcu 2011 wydał debiutancki album studyjny, zatytułowany 8 Years, na którym znalazły się utwory zrealizowane na przełomie ośmiu lat oraz trzy premierowe piosenki. Wydawnictwo promował singlem „Don’t Waste the Time”, który nagrał z gościnnym udziałem Jo’. W 2016 wydał singiel „Never Go Away”, który znalazł się na 1. miejscu listy AirPlay, najczęściej odtwarzanych utworów w polskich rozgłośniach radiowych i uzyskał w Polsce status diamentowej płyty, przekraczając ilość 100 tysięcy sprzedanych kopii. 24 października wydał singiel „Magic Symphony”, nagrany z gościnnym udziałem Giang Pham. Utwór był notowany na 1. miejscu na liście AirPlay i pokrył się w Polsce diamentem, rozchodząc się w nakładzie przekraczającym 100 tysięcy kopii. 26 kwietnia 2017 wydał singiel, „DJ Is Your Second Name”, który notowany był na 3. miejscu w zestawieniu AirPlay. 9 marca 2018 wydał singiel „Wonderland”, do którego teledysk po niecałym miesiącu od premiery osiągnął wynik ponad 14 mln wyświetleń w serwisie YouTube. W listopadzie 2020 roku w serwisie Instagram poinformował o planowanym wydaniu singla „Somewhere Over The Sea” 4 grudnia 2020 roku. Żonaty z Moniką. Mają syna i córkę.

Mój autograf od DJ:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

3 komentarze