Ariana dla WS | Blogger | X X

29.11.2021

Jacek Kawalec


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Jacka Kawalca. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem. 

O aktorze:
Jacek Kawalec - urodził się 29 września 1961 roku w Warszawie. Polski aktor teatralny, filmowy i dubbingowy, a także prezenter telewizyjny. Jest absolwentem Wydziału Aktorskiego PWSFTviT w Łodzi(1984). Współpracuje z warszawskimi teatrami: Polskim, Komedia, Syrena, Ochota i na Woli. W 1985 zadebiutował na szklanym ekranie epizodyczną rolą w serialu Żuraw i czapla[2]. W latach 1992–1998 prowadził program TVP1 Randka w ciemno. W 1995 wydał album studyjny pt. Be My Love, Shakespeare, na którym znalazły się śpiewane przez niego sonety Williama Szekspira. W ramach promocji płyty przygotował widowisko pt. „Miłość to nie igraszka czasu”, które otrzymało nominację do nagrody „Złotej Róży” na Światowym Festiwalu Programów Telewizyjnych „Róże Montreux”. W 2006 grał Michała Batyckiego w serialu Polsatu I kto tu rządzi?, a 2007 występował jako „Radosny” w polsatowskim Halo Hans!. W latach 2006–2009, 2011–2016 kreował postać polonisty Tomasza Witebskiego w serialu TVP1 Ranczo. W 2007 uczestniczył w szóstej edycji programu rozrywkowego TVN Taniec z gwiazdami, a w 2008 brał udział w programie Polsatu Jak oni śpiewają. W 2014 uczestniczył w programie Polsatu Twoja twarz brzmi znajomo. Od 2016 koncertuje z recitalem Niezapomniany Joe Cocker. Jest żonaty z Joanną, z którą ma dwójkę dzieci: córkę Kalinę (ur. 17 grudnia 1985) i syna Kajetana (ur. 11 września 1998).

Mój autograf od aktora: 
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz