Ariana dla WS | Blogger | X X

29.07.2021

Paweł Orłowski

 Cześć !

Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Pawła Orłowskiego. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

O aktorze:

Paweł Orłowski - urodził się w  1990 roku we Włocławku. Polski b-boy, tancerz, choreograf, aktor i wokalista. Czterokrotny mistrz świata oraz Polski juniorów w breakdance. Od 2004 współpracuje z teatrem Studio Buffo. W wieku ośmiu lat rozpoczął treningi breakdance. Przez rok uczęszczał również na zajęcia karate. Jest członkiem formacji tanecznej Crazy Squad. Czterokrotnie zdobył mistrzostwo świata i Polski w breakdance. Ma na swoim koncie około 30 pierwszych miejsc na polskich i międzynarodowych turniejach. W 2004 zadebiutował na scenie teatru Studio Buffo. Brał także udział w telewizyjnych programach Janusza Józefowicza: Przebojowa noc i Złota sobota. Występował także w roli tancerza w programach: Jaka to melodia?, Show!Time, SuperSTARcie czy Twoja twarz brzmi znajomo. W 2011 wziął udział w programie TVP2 Bitwa na głosy, gdzie występował w drużynie Nataszy Urbańskiej, która zajęła szóste miejsce. 2 września 2018 poślubił Natalię Baranowską.

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

1 komentarz

  1. Gratuluję :) Zapraszam na nowy post: http://autografymalutkiej.blogspot.com/2021/07/1005-sylwia-lipka-2.html

    OdpowiedzUsuń