Ariana dla WS | Blogger | X X

7.06.2021

Shanguy

 Cześć !

Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Shanguy. Niestety nie mam zdjęcia z zespołem.


O zespole:

Shanguy – francusko-włoski projekt muzyczny założony w 2017 roku. Zespół powstał po przypadkowym spotkaniu włoskiego didżeja NRD1, francuskiego piosenkarza Eona Melki, oraz wokalisty i gitarzysty Franka-O, w 2019 roku do zespołu dołączyła Shady Cherkaoui i została jego wokalistką, zastępując Eona Melkę. Ich utwór „La Louze” był najczęściej granym utworem w polskich radiach w 2018 roku, znalazł się także na liście notowań w m.in. Włoszech, Rosji i Francji. 3 sierpnia 2018 roku trio wydało drugi singel pt. „King Of The Jungle”. Ponownie zajął on pierwsze miejsce na liście notowań na polskim AirPlay, a także 15. miejsce w rosyjskim TopHit. 18 marca 2019 roku grupa wydała pierwszy singel z nową wokalistką, Shady Cherkaoui, pt. „Toukassé", zdobył on ponad 5 milionów wyświetleń w serwisie YouTube i uznanie stacji radiowych m.in. w Polsce i Rosji. W 2019 roku grupa opublikowała remiks utworu Viki Gabor pt. „Time”. 25 maja 2019 roku zespół wystąpił na Polsat SuperHit Festiwal 2019 w Operze Leśnej w Sopocie. 11 grudnia 2019 roku miała miejsce światowa premiera singla pt. „Désolée (Paris/Paname)”. Grupa uzyskiwała także sukcesy w listach notowań Spotify oraz iTunes w Czechach, Danii, Polsce i na Węgrzech. 26 lutego 2021 roku zespół wydał singel „Kalima Minou” (stylizowane jako „KALIMA MINOU”), stworzony we współpracy z Markiem Neve.

Mój autograf od zespołu: 
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze