Ariana dla WS | Blogger | X X

14.06.2021

Magdalena Warzecha


 Cześć !

Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Magdaleny Warzechy. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.


O aktorce:

Magdalena Warzecha (ur. 28 stycznia 1970 w Białymstoku) – polska aktorka teatralna i filmowa. W 1993 roku ukończyła studia na PWST w Warszawie. 26 kwietnia tego samego roku miał miejsce jej debiut teatralny. Absolwentka warszawskiej Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza (1993). W latach 1993–2001 aktorka Teatru Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza w Warszawie. Współpracowała z teatrami warszawskimi: Dramatycznym, Montownia, na Woli im. Tadeusza Łomnickiego, Sceną Prezentacje, Studiem Teatralnym KOŁO, Polonia, a także z Teatrem Provisorium w Lublinie oraz z Teatrem Polskiego Radia i Teatrem Telewizji Polskiej. Laureatka zespołowej nagrody aktorskiej w 3. Ogólnopolskim Konkursie na Inscenizację Dawnych Dzieł Literatury Europejskiej za przedstawienie Spacerowicz Walsera w reżyserii Igora Gorzkowskiego ze Studia Teatralnego KOŁO w Warszawie (2008).

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

1 komentarz