Ariana dla WS | Blogger | X X

15.04.2021

Katarzyna Walter


 Cześć !

Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Katarzyny Walter. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką. 


O aktorce: 

Katarzyna Walter - urodziła się 23 lutego 1960 roku w Krakowie. Polska aktorka filmowa i teatralna. W filmach występowała również pod nazwiskami: Katarzyna Zadrożny, Katarzyna Walter-Sakowitch i Ewa Zadrożna. W 1983 ukończyła wrocławską filię PWST w Krakowie. W latach 1983–1984 występowała w Teatrze Współczesnym we Wrocławiu. Następnie, do 1990 występowała w Teatrze Studio w Warszawie. Na szklanym ekranie debiutowała rolą sekretarki majora Wołczyka w serialu 07 zgłoś się (1981). Zagrała główne role w filmach: Andrzeja Konica Na wolność (1985), Grzegorza Warchoła Lubię nietoperze (1985), Janusza Kondratiuka Jedenaste przykazanie (1987) i Jacka Lenczowskiego Armelle (1993). W 1997 zawiesiła karierę aktorską, by móc zarobić na rodzinę. W tym czasie pracowała jako prezenterka TVP2 i producentka spotów telewizyjnych w agencji reklamowej. W 2003 powróciła do aktorstwa. Od 2007 gra Agnieszkę Olszewską w serialu TVN Na Wspólnej, który zapewnił jej największą telewizyjną popularność. W 2008 uczestniczyła w ósmej edycji programu rozrywkowego TVN Taniec z gwiazdami. Ma dwoje dzieci.

Mój autograf od aktorki: 
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze

  1. Gratulacje. Właśnie z tego serialu ją kojarzę. Zapraszam na nowy autograf https://autografy-andzi.blogspot.com/2021/04/zbigniew-boniek.html

    OdpowiedzUsuń