Ariana dla WS | Blogger | X X

27.03.2021

Paulina Szostak


 Cześć !

Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Pauliny Szostak. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką. 


O aktorce:

Paulina Szostak - urodziła się 13 marca 1991 roku w Warszawie. Polska aktorka filmowa i serialowa. Laureatka Nagrody im. Jana Machulskiego „Bądź orłem, nie zniżaj lotów” za rolę Lizy w Szkicach z Dostojewskiego w reżyserii Mai Komorowskiej na 32. Festiwalu Szkół Teatralnych w Łodzi (2014). W tym samym roku ukończyła wydział aktorski Akademii Teatralnej w Warszawie (2014). Związana z zespołem stołecznego Teatru Narodowego. W 2015 roku ukończyła studia na Wydziale Aktorskim Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie.

Mój autograf od aktorki: 
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze

  1. Gratuluję i zapraszam na polecany post https://autografy-andzi.blogspot.com/2014/11/autograf-dawid-ignaczak.html

    OdpowiedzUsuń