Ariana dla WS | Blogger | X X

7.02.2021

Przemysław Borkowski


Cześć!
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Przemysława Borkowskiego. Niestety nie mam zdjęcia z kabareciarzem.

O kabareciarzu: 
Przemysław Borkowski - urodził się w 1973 roku w Olsztynie. Polski pisarz, poeta, felietonista, scenarzysta i artysta kabaretowy. Współtwórca i aktor Kabaretu Moralnego Niepokoju. Absolwent filologii polskiej Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Od 1995 jest jednym z członków i współautorem tekstów Kabaretu Moralnego Niepokoju. Napisał kilka powieści i zbiorów opowiadań, a także trylogię kryminalną o psychologu Zygmuncie Rozłuckim (Zakładnik, Niedobry pasterz, Widowisko). Był felietonistą portalu Onet.pl, miesięcznika „Kariera” i dziennika „Metropol”. Współpracował z tygodnikiem „Przekrój” i kwartalnikiem „Fronda”. Na łamach „Frondy” ukazało się ponadto jego opowiadanie Miasteczko Dermań.

Mój autograf od kabareciarza: 
Autograf załatwił mi mój chłopak.

1 komentarz