Ariana dla WS | Blogger | X X

18.11.2020

Jędrzej Taranek


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Jędrzeja Taraneka. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

O aktorze: 
Jędrzej Taranek - urodził się 25 lipca 1984  roku w Gdańsku. Polski aktor teatralny, filmowy i telewizyjny. Współtwórca i Prezes Stowarzyszenia Teatralnego EKIPA – Teatru EKIPA. Ukończył IV LO im. Marynarzy Wojsk Ochrony Pogranicza w Gdańsku, a następnie przez rok był słuchaczem w SWA przy Teatrze Muzycznym w Gdyni. W 2008 roku ukończył studia na wydziale aktorskim PWST we Wrocławiu. W latach 2007-2012 występował w Teatrze Ad Spectatores we Wrocławiu, i w Teatrze Narodowym w Warszawie[2]. Współpracował również z Teatrem Studio i Teatrem Palladium. Od 2008 roku gra Jędrzeja Paruzela, technika kryminalistycznego policji w serialu TVP1 Ojciec Mateusz. Od 2011 roku współtworzy Teatr EKIPA. Obecnie występuje w spektaklu „Udając Ofiarę” w reżyserii Krystyny Jandy w Och-Teatrze, Vladimirze Teatru EKIPA w reżyserii Jana Naturskiego oraz w spektaklach Teatru Małego Widza.

Mój autograf od aktora: 
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz