Ariana dla WS | Blogger | X X

6.11.2020

Hubert Zduniak


 Cześć !

Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Huberta Zduniaka. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.


O aktorze:

Hubert Zduniak - urodził się 1972  roku w Kaliszu. Polski aktor teatralny, filmowy i telewizyjny. Jest absolwentem Akademii Teatralnej w Warszawie (1999). Ma w dorobku role w Teatrze Telewizji (Chlestakow w Rewizorze Gogola, Menasze w Dybuku An-skiego), w Teatrze im. Szaniawskiego w Wałbrzychu (Mistrz w ...córce Fizdejki), oraz w Starym Teatrze w Krakowie (Barney Mayerson w adaptacji teatralnej Trzech stygmatów Palmera Eldritcha). Grał również w kilku serialach telewizyjnych, między innymi w M jak miłość (rola Janka Rogowskiego, byłego kochanka Hanki Mostowiak) oraz w Kryminalnych. Wystąpił w teledysku Justyny Steczkowskiej do piosenki "Oko za oko", który został wyróżniony nagrodą Fryderyka ’96. Był mężem aktorki Dominiki Ostałowskiej, z którą ma syna Huberta (ur. 18 marca 2002).

Mój autograf od aktora: 
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

3 komentarze