Ariana dla WS | Blogger | X X

17.11.2020

Dominika Skoczylas


Cześć!
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Dominiki Skoczylas. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

O aktorce: 
Dominika Skoczylas - urodziła się 18 października 1990 roku w Busku-Zdroju. Jest absolwentką Wydziału Lalkarskiego PWST w Krakowie - Filii we Wrocławiu. Pierwsze szlify aktorskie zdobywała na planach seriali "Pierwsza miłość" oraz "Na Wspólnej", gdzie pojawiała się w rolach epizodycznych. W 2015 roku wzięła udział w krótkim metrażu Martyny Majewskiej pt. "Multifrenia", który powstał na podstawie powieści "W poszukiwaniu straconego czasu" Marcela Prousta. W 2016 roku pojawiła się w jednym z odcinków serialu "Bodo", jednak wybuch popularności dopiero był przed nią. W 2017 roku aktorka dołączyła właśnie do obsady startującego serialu TV Puls pt. "Lombard. Życie pod zastaw", gdzie wciela się w rolę Andżeliki Zawadzkiej. Obecnie poza serialem "Lombard. Życie pod zastaw", co jakiś czas gościnnie pojawia się także w innych serialach. Można było podziwiając ją w "Oko za oko", "Na dobre i na złe", "Na sygnale" czy "Śladzie". Warto dodać, że aktorka udziela się również teatralnie, a ponadto na antenie TV Puls współprowadziła program "Najlepsza kuchnia!".

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

1 komentarz