Ariana dla WS | Blogger | X X

16.10.2020

Ziemowit Pędziwiatr


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Ziemowita Pędziwiatra. Niestety nie mam zdjęcia z dziennikarzem.

O dziennikarzu:
Ziemowit Pędziwiatr - urodzony 30 stycznia 1976 roku. Dziennikarz radiowy i telewizyjny, prezenter, lektor reklamowy i narracyjny, aktor, konferansjer. Ma na koncie współpracę m. in. z TVP Info, Radiem Bajka czy Radiem Złote Przeboje. Był słuchaczem Państwowego Policealnego Studium Wokalno-Baletowego przy Gliwickim Teatrze Muzycznym i studiował Politologię na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Zadebiutował w 1996 roku rolą w musicalu "Zorba". Wystąpił w musicalach "Footloose", "Chicago", "Oklahoma", "Ptasznik z Tyrolu", "Wiedeńska krew", "Orfeusz w piekle" czy "Księżniczka Czardasza". Aktor Gliwickiego Teatru Muzycznego w latach 1996-2004, dodatkowo w latach 2001-2003 gościnnie występował w Teatrze Zagłębia w Sosnowcu. Jako prezenter i dziennikarz współpracował z Radiem Bajka, TV FOX, Radiem Złote Przeboje, TVP2, Radiem Kolor 103 FM, RDC czy TVP Info. Głos oprawowy telewizyjnego kanału FOX. Jego głos można usłyszeć w ogólnopolskich i regionalnych stacjach radiowych i TV - nie tylko w reklamie, ale także w materiałach filmowych. Od 2008 roku po wygranym castingu pracuje w Telewizji Polskiej jako prezenter pogody (z przerwą od sierpnia 2014 do kwietnia 2017). Pojawia się m.in. w "Poranku Info". Prywatnie mąż prezenterki TVP Edyty Lewandowskiej.

Mój autograf od dziennikarza: 
Autograf załatwił mi mój chłopak.

2 komentarze