Ariana dla WS | Blogger | X X

5.10.2020

Maja Sikorowska


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Mai Sikorowskiej. Niestety nie mam zdjęcia z piosenkarką.

O piosenkarce: 
Maja Sikorowska - urodziła się 9 kwietnia 1980 roku w Krakowie. Polska piosenkarka pochodzenia greckiego, córka Andrzeja Sikorowskiego i Chariklii Motsiu (obecnie Sikorowskiej), członków grupy Pod Budą. Ukończyła podstawową szkołę muzyczną i liceum muzyczne w klasie fortepianu. Studiowała turystykę i rekreację w Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie. Po uzyskaniu licencjatu przez rok uczyła się języka greckiego na Uniwersytecie w Salonikach. Zadebiutowała w 1995 r. na płycie „Kolędy” grupy Pod Budą. Na płycie „Razem” (2001) grupy Pod Budą zaśpiewała w duecie z Anną Treter piosenkę „Stowarzyszenie Rannej Rosy”, oraz samodzielnie „Głos z oddali”. Ta ostatnia piosenka znalazła się również na płycie „Kraków-Saloniki”. W 2005 r. zaśpiewała z ojcem na ich pierwszej wspólnej płycie „Kraków-Saloniki”. Wykonała na niej utwory w języku polskim i greckim. Płyta ta została w 2006 r. nominowana do Fryderyka 2005 w kategorii „Album Roku Piosenka poetycka”. W grudniu 2006 r. wydała wraz z ojcem płytę z kolędami i pastorałkami „Śniegu cieniutki opłatek”, jako dodatek do jednego z numerów Dziennika Polskiego. Od 2003 r. do 2010 r. była członkiem grupy Pod Budą. Aktualnie koncertuje z zespołem Kroke.

Mój autograf od piosenkarki:

Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze