Ariana dla WS | Blogger | X X

24.10.2020

Małgorzata Halber


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Małgorzaty Halber. Niestety nie mam zdjęcia z prezenterką.

O prezenterce: 
Małgorzata Halber - urodził się 2 lutego 1979 roku w Falenicy. Polska prezenterka, dziennikarka, rysowniczka, wokalistka, basistka. Była prezenterką Telewizji Polskiej (w programach 5-10-15 i Twoja Lista Przebojów), Polsatu (gdzie prowadziła program Halo!gramy), Rozgłośni Harcerskiej i w latach 2000-2011 stacji Viva Polska. Była wokalistką i basistką alternatywnego zespołu: Wyjebani w dobrej wierze. W 2015 opublikowała powieść „Najgorszy człowiek na świecie” (Wyd. Znak). Książka ta znalazła się w finale nagrody Bestsellery Empiku, jako jedna z pięciu najlepiej sprzedających się pozycji w tej sieci w 2015, w kategorii literatura polska i zwyciężyła w plebiscycie czytelników portalu lubimyczytac.pl w kategorii literatura piękna. Poświęcona walce z nałogiem alkoholowym powieść z wątkami autobiograficznymi spotkała się z pozytywnym oddźwiękiem w mediach. W 2018 ukazało się drugie wydanie książki z ilustracjami autorki. W 2016 „Najgorszy człowiek na świecie” został wystawiony na scenie kameralnej Teatru im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu przez Annę Smolar. W 2015 wydała ponadto komiks Kołonotatnik z Bohaterem (wyd. Znak). Córka Adama Halbera.

Mój autograf od prezenterki:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz