Ariana dla WS | Blogger | X X

12.10.2020

Daria Widawska


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Darii Zawiało. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

O aktorce:
Daria Widawska, po mężu Jarosińska - urodziła się 1 maja 1977 roku w Gdańsku. Polska aktorka. Będąc dzieckiem, należała do Zespołu Pieśni i Tańca „Fregata” w Gdyni. Uczęszczała również do szkoły muzycznej. Ukończyła III Liceum Ogólnokształcące im. Marynarki Wojennej RP w Gdyni. W 2000 ukończyła warszawską Akademię Teatralną. Debiutowała występem w spektaklu w reżyserii Leszka Wosiewicza Cesarska miłość wystawianym przez Teatr Telewizji. Następnie była związana z warszawskimi teatrami: Na Woli, Rozmaitości i Scena Prezentacje. Ogólnopolską rozpoznawalność przyniosły jej role w serialach TVN: Agaty Bieleckiej w Magda M. (2005–2007)[1], Anki w 39 i pół (2008–2009) oraz Doroty w Prawo Agaty (2012–2015). Była uczestniczką szóstej edycji programu rozrywkowego TVN Taniec z gwiazdami (2007). W 2008 została honorowym ambasadorem dzieci chorych na nowotwory mózgu. W 2010 została nominowana w plebiscycie Viva! Najpiękniejsi w kategorii Najpiękniejsza Polka[3]. Jest jedną z bohaterek książki Odnaleźć dobro Marzanny Graff. 11 sierpnia 2007 poślubiła operatora kamery, Michała Jarosińskiego. Mają dwóch synów, Iwa (ur. 20 czerwca 2008) i Brunona (ur. 23 października 2015).

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

4 komentarze

  1. Gratulacje :)
    Co prawda do Pani Darii wysłałem kiedyś list na adres jej agencji aktorskiej, ale nie wiem czy do niej doszedł :(
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! :) Wpadnij do mnie: http://autografymalutkiej.blogspot.com/
    Pozdrawiam :) :)

    OdpowiedzUsuń