Ariana dla WS | Blogger | X X

17.09.2020

Stanisław Karpiel-Bułecka


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Stanisława Karpiela-Bułecki. Niestety nie mam zdjęcia z piosenkarzem.

O piosenkarzu: 
Stanisław Karpiel-Bułecka - ur. 25 marca 1983 roku w Zakopanem. Polski piosenkarz, lider i wokalista zespołu Future Folk, narciarz. Z wykształcenia jest technikiem budowlanym. Mając pięć lat, rozpoczął swoją przygodę z narciarstwem. W wieku 16 lat zainteresował się narciarstwem freestyle’owym. W 2004 po raz pierwszy wystartował w konkursie Polish Freeskiing Open, który odbył się w Zieleńcu. W 2005 zajął pierwsze miejsce w kolejnej edycji tych zawodów. W 2009 współtworzył Fiat Big Air na Wielkiej Krokwi w Zakopanem i zakończył zawodową karierę narciarską na rzecz rozpoczęcia kariery muzycznej. W 2009 został wokalistą zespołu Gooral, grającego muzykę etno-elektroniczną. Wydali wspólnie jeden album studyjny, zatytułowany Ethno Electro (2011). We wrześniu 2011 został wokalistą zespołu Future Folk, z którym wydał dwa albumy: Zbacowanie (2012) i Zbójnicki After (2015). Byli półfinalistami piątej edycji programu rozrywkowego telewizji Polsat Must Be the Music. Tylko muzyka (2015) i finalistami krajowych eliminacji do 63. Konkursu Piosenki Eurowizji. Z piosenką „Krakowiacy i Górale” zajęli ósme miejsce. W 2011 został ambasadorem szwedzkiej marki odzieży sportowo-outdoorowej Peak Performance. Był uczestnikiem programów rozrywkowych: Wipeout – Wymiatacze (2011), Taniec z gwiazdami (2011), SuperSTARcie (2014), Azja Express (2017) i Twoja twarz brzmi znajomo (2019)[10]. Był również jednym z setki jurorów programu Śpiewajmy razem. All Together Now (2018). Jest synem skrzypka i architekta Jana Karpiela-Bułecki i Anny Bachledy-Curuś. Ma dwóch braci: starszego Jana, który jest architektem, oraz młodszego Szczepana, który jest narciarzem. Jego dziadkiem jest Bolesław Stanisław Karpiel-Bułecka, po którym odziedziczył imię i babcia Zofia Karpiel-Bułecka (1933/1934–2020), a stryjem jest piosenkarz Sebastian Karpiel-Bułecka. Ożenił się z Anną Lis, z którą mieszka w Warszawie. Mają syna Stanisława (ur. 2016).

Mój autograf od piosenkarza:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

3 komentarze