Ariana dla WS | Blogger | X X

11.09.2020

Kazimierz Mazur senior


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Kazimierza Mazura. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

O aktorze:
Kazimierz Mazur - urodził się 2 grudnia 1948 roku. Polski aktor filmowy, teatralny i dubbingowy. Występował w roli Tomaszka Niechcica w filmie Noce i dnie. Ojciec aktora Kazimierza Mazura. W 1974 ukończył studia w Państwowej Wyższej Szkole Teatralnej w Warszawie. Współzałożyciel i główny Ofiarnik zarejestrowanego w 1995 r. (w Rejestrze kościołów i innych związków wyznaniowych MSWiA) Rodzimego Kościoła Polskiego.

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

5 komentarzy

  1. Gratuluję :)
    https://mariuautografy.blogspot.com/2020/09/mick-harford.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kojarzę tego aktora, ale gratuluję autografu :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Zapraszam do mnie: http://autografymalutkiej.blogspot.com/2020/09/493-pawe-wawrzecki.html

    OdpowiedzUsuń