Ariana dla WS | Blogger | X X

4.09.2020

Janusz Onufrowicz


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Janusza Onufrowicza. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

O aktorze:
Janusz Andrzej Onufrowicz - urodził się 17 maja 1969 roku w Opolu. Polski aktor telewizyjny, teatralny, głosowy, scenarzysta i tekściarz. Współpracował z teatrami warszawskimi: Nowym, na Bielanach i Komedia oraz z Bałtyckim Teatrem Dramatycznym im. Juliusza Słowackiego w Koszalinie, Eko-Studio w Opolu i Teatrem Miejskim w Lesznie. Autor sztuki Korporacja, wystawionej premierowo 10 czerwca 2006 roku na scenie Teatru Powszechnego im. Jana Kochanowskiego w Radomiu oraz powieści „Margo – Niebezpieczna wyspa” (2009). Jako tekściarz współpracował m.in. z Ewą Bem, Zbigniewem Wodeckim, Urszulą, De Mono i Perfectem. Współtworzył program satyryczny „Piotr Bałtroczyk na żywo”, był współscenarzystą w serialach „Na Wspólnej” i „Naznaczony”. Najbardziej znany z roli policjanta Jasia w serialu Złotopolscy (1998-2004). 

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

1 komentarz

  1. Gratulacje ;) Zapraszam na nowy post: http://autografymalutkiej.blogspot.com/2020/09/491-pose-jerzy-borowczak.html

    OdpowiedzUsuń