Ariana dla WS | Blogger | X X

9.09.2020

Agnieszka Kobus-Zawojska


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Agnieszki Kobus-Zawojskiej. Niestety nie mam zdjęcia z wioślarką.

O wioślarce:
Agnieszka Kobus-Zawojska - urodziła się 28 sierpnia 1990 r. w Warszawie. Polska wioślarka, brązowa medalistka igrzysk olimpijskich, mistrzyni świata i Europy, zawodniczka AZS-AWF Warszawa. Jej rodzice należeli w latach 70. i 80. XX wieku do Warszawskiego Towarzystwa Wioślarskiego. Uczęszczała do Szkoły Podstawowej nr 54 im. Obrońców Olszynki Grochowskiej na warszawskiej Pradze Południe. Ukończyła studia magisterskie na AWF Warszawa. Jej pierwszym trenerem był Jacek Suchocki. Pierwszy zawodowy start rangi mistrzowskiej miała podczas Mistrzostw Polski Młodzików w Kaliszu w 2003 roku, gdzie wystartowała w konkurencji jedynek, w której zajęła 3. miejsce. Początkowe starty w reprezentacji Polski były dla niej bardzo udane, w 2006 roku w Regatach Nadziei Olimpijskich „Olympic Hopes” w Piestanach zdobyła złoty medal w czwórce podwójnej, a rok później biorąc udział w konkurencji czwórce podwójnej w Regatach Pucharu Bałtyku „Baltic Cup” w Brandenburgu zdobyła dwa srebrne medale (na 2000 i 500 metrów)[1]. Debiutancki udział w mistrzostwach świata juniorek miał miejsce w 2008 roku w Ottensheim, gdzie w parze z Martą Rychert w dwójce podwójnej juniorek zajęły 6. pozycję. W 2016 roku wzięła udział na igrzyskach olimpijskich w Rio de Janeiro. W rywalizacji czwórek podwójnych razem z Marią Springwald, Joanną Leszczyńską i Moniką Ciaciuch zajęła w eliminacjach drugie, przez co musiały popłynąć w repasażu. Tam dopłynęły na linię mety na drugiej pozycji i awansowały do finału, w którym zajęły trzecie miejsce, przegrywając w z reprezentantkami Niemiec i Holandii.

Mój autograf od wioślarki: 
Autograf załatwił mi mój chłopak.

2 komentarze

  1. Gratuluję :)
    https://mariuautografy.blogspot.com/2020/09/agnieszka-holland.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2020/09/539-jan-jakub-kolski.html

    OdpowiedzUsuń