Ariana dla WS | Blogger | X X

4.08.2020

Małgorzata Tomaszewska


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Małgorzaty Tomaszewskiej. Niestety nie mam zdjęcia z prezenterką.

O prezenterce:
Małgorzata Wiktoria Tomaszewska - urodziła się 28 stycznia 1989 roku w Łodzi. Polska prezenterka telewizyjna i dziennikarka. Absolwentka LXII Liceum Ogólnokształcącego Mistrzostwa Sportowego im. gen. broni Władysława Andersa w Warszawie. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS w Warszawie. W 2012 zadebiutowała na antenie telewizji Sportklub, gdzie prowadziła programy Barcelona vs Real Madryt oraz Historia Futbolu. W latach 2014-2016 była pogodynką w telewizji Polsat[6]. W 2015 wzięła udział w 4. edycji Tańca z Gwiazdami. Występowała w parze z Robertem Kochankiem i odpadła w 3. odcinku. W 2017 prowadziła program Pudelek Show emitowany na antenie Telewizji WP. Prowadziła Sylwestra Wrocławskiego WP 2016/2017. W 2018 związała się z Telewizją Polską, gdzie początkowo występowała w roli eksperta ds. kultury i show-biznesu w programie Pytanie na śniadanie. W maju 2019 została prowadzącą Pytanie na śniadanie, a także studia Oprawy TVP. Prowadziła benefis Zenona Martyniuka "Życie to są chwile (2019), magazyn kulturalny Lajk!, współprowadziła ramówkę TVP wiosna 2020 oraz występowała w 2. edycji programu rozrywkowego TVP2 Dance Dance Dance (2020). W 2020 została współprowadzącą jedenastej odsłony talent show The Voice of Poland. Jest córką bramkarza Jana Tomaszewskiego oraz tenisistki stołowej Katarzyny Calińskiej-Tomaszewskiej. Jest wnuczką Danuty Szmidt-Calińskiej. Jako nastolatka była tenisistką stołową i modelką. Ma syna Enzo (ur. 2017).

Mój autograf od prezenterki: 
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

3 komentarze

  1. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2020/08/530-pawe-nastula.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Zapraszam na nowy post: http://autografymalutkiej.blogspot.com/2020/08/473-anna-iberszer.html

    OdpowiedzUsuń