Ariana dla WS | Blogger | X X

8.07.2020

Mariusz Czajka


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Mariusza Czajki. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

O aktorze: 
Mariusz Czajka - urodził się 9 kwietnia 1961 roku  w Grudziądzu. Polski aktor teatralny, dubbingowy, telewizyjny i filmowy oraz prezenter telewizyjny. W 1985 roku ukończył PWST w Warszawie. Na początku lat 90. dubbingował postać Kaczora Donalda w wersji polskojęzycznej (możemy go usłyszeć w tej roli w serialu Kacze opowieści). Przez pewien czas prowadził program Maraton uśmiechu w stacji TVN. Od wielu lat jest działaczem teatru Studio Buffo w Warszawie. Prowadzi zajęcia na kierunku teatralnym w tymże teatrze dla dzieci i młodzieży w ciągu roku szkolnego. Podczas wakacji udziela się rolą nauczyciela na obozach teatralno-wokalnych pod patronatem Studia Buffo.

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

1 komentarz