Ariana dla WS | Blogger | X X

20.07.2020

Marcin Czyżewski


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Marcina Czyżewskiego. Niestety nie mam zdjęcia z piosenkarzem.

O piosenkarzu: 
Marcin Czyżewski - polski piosenkarz i muzyk rockowy. Z piosenką Some Part Of Me wystąpił na Sopot Festival 2009, gdzie jego wystep spotkał sie z rewelacyjnym przyjeciem jurorów oraz publiczności. Marcin Czyżewski to osoba, która stale wykorzystuje swoją „Szansę na sukces”. Dostał ją w 1998 roku, gdy – po raz pierwszy wygrał program Elżbiety Skrętkowskiej śpiewając piosenkę Ireny Santor „Powrócisz tu”. W programie tym brał udział wielokrotnie. Najbardziej zapamiętany był jednak z odcinka specjalnego „Przeboje Europy”, który wygrał śpiewając piosenkę Robbiego Williamsa pt.: „Angels”. Warto podkreślić, że miał wtedy do pokonania zwycięzców z ostatnich 12 lat. Nagrodą był kontrakt z firmą fonograficzną na nagranie p „Szansa na Sukces” to nie jedyny program muzyczny, jaki wygrał. Występował też w show telewizji TVN "Zostań gwiazdą", w którym Robert Janson, znany ze swoich surowych wypowiedzi tak ocenił Marcina: "Świetnie prowadzony głos, pełen profesjonalizm i duże słowa uznania". Zaśpiewana przez niego piosenka z repertuaru Robbiego Williamsa na długo utkwiła w pamięci widzów, a on sam niejednokrotnie porównywany był do największej gwiazdy pop-rocka. Sukcesy, jakie odniósł w programach telewizyjnych zaowocowały współpracą w znanym zespole. Pierwszym zespołem, w jakim śpiewał i grał na gitarze był „Sędzia Dred”. Współtworzył zespół z muzykami z zespołu „Dab”, legendarnym twórcą polskiego reggae i zespołu De Mono. Potem przyszedł czas na „Oddział Zamknięty”, z którym nagrał płytę "Co na to ludzie" i zagrał około 200 koncertów w całej Polsce. Po trzech latach przyszedł czas na rozstanie z zespołem. Przyszedł wtedy czas na własne projekty. W 2006 roku wyjechał do Francji, gdzie zdobywał paryskie kluby i tamtejszą publiczność. Zyskał wielu fanów na open stage w „Le Soir”. Po powrocie do Polski współpracuje m.in.: z zespołem Emigranci, Iwoną Węgrowską oraz Patrycją Kosiarkiewicz. Nagrywa również swój solowy materiał, rezultat wkrótce - premiera debiutanckiej płyty odbędzie się w październiku 2009 roku.

Mój autograf od piosenkarza:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

4 komentarze

  1. Gratuluję :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2020/07/464-rafa-zawierucha.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję autografu, choć muszę poszperać trochę, bo osobiście nie kojarzę jego piosenek.

    OdpowiedzUsuń