Ariana dla WS | Blogger | X X

28.07.2020

Adriana Kalska


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Adrianny Kalskiej. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką. 

O aktorce:
Adriana Kalska - urodziła się 26 lutego 1986 roku w Słupsku. Polska aktorka teatralna i filmowa, a także piosenkarka. Pochodzi z rodziny z tradycjami artystycznymi, więc kontakt ze sztuką ma od zawsze: jej dziadek był, a rodzice i wujek są bursztynnikami. Jako dziecko często przebywała w zakładzie taty, w którym szlifowała bursztyny. Jej rodzeństwo również posiada zmysł artystyczny – siostra (Paulina) jest architektem, a brat (Paweł) studentem wzornictwa na ASP. W 2007 roku, po dwóch latach nauki, porzuciła Państwowe Policealne Studium Wokalno-Aktorskie im. Danuty Baduszkowej w Gdyni, ponieważ dostała się na Państwową Wyższą Szkołę Teatralną im. Ludwika Solskiego w Krakowie, którą ukończyła w 2012. Na tym samym roku studiów byli m.in.: Maria Dejmek, Jakub Gierszał, Mateusz Kościukiewicz, Marcin Kowalczyk, Dawid Ogrodnik, Piotr Stramowski oraz Katarzyna Zawadzka. Na ekranie zadebiutowała w 2008 rolą w serialu Żołnierze wyklęci. Wiosną 2014 zagrała, u boku Piotra Adamczyka, Mariannę Kamper – jedną z głównych ról w serialu TVN Sama słodycz. Od 2015 regularnie wciela się w postać Izabeli Chodakowskiej w operze mydlanej TVP2 M jak miłość. W 2010 wystąpiła w teledysku do piosenki „Hardlakes” zespołu Indigo Tree. 1 listopada 2011 wystąpiła w 317. odcinku programu TVP2 Szansa na sukces, poświęconym Andrzejowi Zausze, w którym zaśpiewała utwór „Byłaś serca biciem”. Jesienią 2018 była uczestniczką dziesiątej edycji programu rozrywkowego Polsatu Twoja twarz brzmi znajomo. Zwyciężyła w dwóch odcinkach, a po dziewięciu tygodniach dotarła do finału, w którym zajęła 4. miejsce.

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

1 komentarz