Ariana dla WS | Blogger | X X

11.06.2020

Agnieszka Więdłocha


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Agnieszki Więdłochy. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

O aktorce: 
Agnieszka Więdłocha - urodziła się 12 stycznia 1986 roku w Łodzi. Polska aktorka teatralna, filmowa i telewizyjna. Ukończyła szkołę muzyczną. Absolwentka łódzkiej Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera (2009). Aktorka Teatru im. S. Jaracza w Łodzi. Jest laureatką „Złotej Maski” – łódzkiej nagrody teatralnej – za najlepszy debiut sezonu 2009/2010. Rozpoznawalność przyniosła jej rola Leny Sajkowskiej w serialu wojennym Czas honoru, emitowanym na antenie stacji telewizyjnej TVP2, oraz role w M jak miłość i Lekarzach. W 2016 roku wystąpiła w serialu Komisarz Alex jako podkomisarz Ewa Krassowska. 9 stycznia 2019, wraz z Maciejem Stuhrem, została prowadzącą audycji Planeta singli na antenie Radia Zet.

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

4 komentarze