Ariana dla WS | Blogger | X X

4.05.2020

Mandaryna


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Mandaryny. Niestety nie mam zdjęcia z tancerką.

O tancerce:
Mandaryna, właściwie Marta Katarzyna Wiśniewska z domu Mandrykiewicz - urodziła się 12 marca 1978 roku w Łodzi. Polska tancerka, instruktorka tańca, wokalistka, choreografka, sędzia międzynarodowy tańca hip hop, aktorka i prezenterka telewizyjna. Zaczęła karierę jako tancerka i choreografka Ich Troje oraz partnerka lidera zespołu, Michała Wiśniewskiego. W 2004 zadebiutowała jako wokalistka, wydając singiel „Here I Go Again” (cover piosenki Whitesnake). Jej pierwsze dwa albumy studyjne, Mandaryna.com (2004) i Mandarynkowy sen (2005), odniosły sukces, a utwór „Ev’ry Night” (pierwszy singiel promujący Mandarynkowy sen) stał się przebojem. Wykonanie piosenki podczas festiwalu sopockiego w 2005 wywołało poruszenie w mediach i zarzucenie artystce braku umiejętności wokalnych. W 2006 prowadziła autorski program Let’s Dance, czyli zrobię dla was wszystko. W 2007 otworzyła szkołę tańca Mandaryna Dance Studio. W 2009 ukazał się jej trzeci album studyjny, zatytułowany AOK. W 2013 ogłosiła koniec kariery muzycznej. Na początku 2018 zapowiedziała powrót do koncertowania.

Mój autograf od tancerki:
Autograf załatwiła mi znajoma. 

2 komentarze

  1. Gratuluję :)
    Zapraszam na nowy wpis: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2020/05/439-dawid-kubacki.html

    OdpowiedzUsuń