Ariana dla WS | Blogger | X X

12.04.2020

Arkadiusz Gola


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Arkadiusza Goli. Niestety nie mam zdjęcia z fotoreporterem.

O fotoreporterze:
Arkadiusz Gola - urodził się 1972 roku w Rudzie Śląskiej. Polski artysta fotograf, fotoreporter. Członek Okręgowej Komisji Kwalifikacyjnej Okręgu Śląskiego Związku Polskich Artystów Fotografików. Arkadiusz Gola – od 1996 roku jest fotoreporterem Dziennika Zachodniego , mieszka i pracuje w Zabrzu. Jest absolwentem Instytutu Kreatywnej Fotografii Uniwersytetu Śląskiego w Opawie (w Czechach). Związany ze śląskim środowiskiem fotograficznym – zawodowo (jako fotoreporter) fotografuje od 1991 roku. Miejsce szczególne w jego twórczości zajmuje fotografia reportażowa. W latach 1991–2001 był fotoreporterem Głosu Zabrza i Rudy Śląskiej. W 2003 – dziennikarz roku Dziennika Zachodniego. Od 2016 roku prowadzi prelekcje, zajęcia z fotografii dokumentalnej oraz reportażowej – w ramach działalności Akademii Fotografii, w Centrum Edukacyjnym Muzeum Górnośląskiego. Jest uczestnikiem (prowadzącym) wielu spotkań, warsztatów fotograficznych, prelekcji, pokazów multimedialnych. Arkadiusz Gola jest autorem i współautorem wielu wystaw fotograficznych; indywidualnych i zbiorowych; w Polsce i za granicą (m.in. w Belgii, Czechach, Francji, Niemczech, Słowacji). Jego fotografie były prezentowane na wielu wystawach pokonkursowych (krajowych i międzynarodowych), na których otrzymywały wiele akceptacji, nagród, wyróżnień, dyplomów i listów gratulacyjnych. Jest członkiem Związku Polskich Artystów Fotografików, w którym pełni funkcję członka Okręgowej Komisji Kwalifikacyjnej Okręgu Śląskiego ZPAF (kadencja na lata 2017–2020). W 2010 roku został laureatem Nagrody Prezydenta Miasta Zabrze w Dziedzinie Kultury. Jest stypendystą Marszałka Województwa Śląskiego – w dziedzinie kultury. Fotografie Arkadiusza Goli znajdują się w zbiorach Muzeum Śląskiego, Muzeum Historii Katowic, Muzeum Miejskiego w Zabrzu, Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie, Muzeum Umeni w Ołomuńcu.

Mój autograf od fotoreportera:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

5 komentarzy