Ariana dla WS | Blogger | X X

28.03.2020

Joanna Kwiatkowska-Zduń


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Joanny Kwiatkowskiej-Zduń. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

O aktorce: 
Joanna Kwiatkowska-Zduń  - urodziła się w 1973 roku. Polska aktorka teatralna, telewizyjna, dubbingowa. 18 września 1993 roku zadebiutowała na scenie Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni w spektaklu Cabaret Johna Kandera w reżyserii Jerzego Stuhra. Absolwentka wydziału aktorskiego PWST w Krakowie (1998). Od roku 1998 związana z Teatrem Narodowym w Warszawie. Współpracowała z Teatrem Muzycznym im. Danuty Baduszkowej w Gdyni i Starym Teatrem im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie, a także z Teatrem Polskiego Radia i Teatrem Telewizji Polskiej. Otrzymała wyróżnienie za rolę Maszy w przedstawieniu dyplomowym krakowskiej PWST – Trzech siostrach Czechowa w reżyserii Krystiana Lupy na 16. Festiwalu Szkół Teatralnych w Łodzi (1998). Prywatnie jest żoną aktora i reżysera dubbingu, Leszka Zdunia.

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

3 komentarze