Ariana dla WS | Blogger | X X

20.03.2020

Marcin Pempuś


Cześć 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Marcina Pempusia. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

O aktorze:
Marcin Pempuś - urodził się 14.05.1984 roku w Polanicy Zdrój. Polski aktor teatralny i telewizyjny. W 2008 roku ukończył Wydział Lalkarski PWST we Wrocławiu.Jeszcze w czasie studiów zadebiutował w Teatrze im. C. K. Norwida w Jeleniej Górze, z którym związany był do 2009 roku. Krótko występował w Teatrze Dramatycznym w Wałbrzychu, gdzie został dostrzeżony i wyróżniony za podwójną rolę w spektaklu Moniki Strzępki Niech żyje wojna!!! pokazywanym w ramach Ogólnopolskiego Konkursu na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej (2010). Wkrótce potem przeniósł się do wrocławskiego Teatru Polskiego. Zagrał tam m.in. w spektaklach Krystiana Lupy (Poczekalnia. 0, Wycinka), Jana Klaty (Titus Andronicus, Termopile Polskie) oraz Moniki Strzępki (Tęczowa Trybuna 2012, Courtney Love). W 2015 roku pojawił się w Dziadów części III Michała Zadary. W zespole STUDIO od listopada 2016.

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

1 komentarz

  1. Gratulacje :)
    https://mariuautografy.blogspot.com/2020/03/wolfgang-overath.html

    OdpowiedzUsuń