Ariana dla WS | Blogger | X X

17.03.2020

Declan J Donovan


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Declan J Donovan. Niestety nie mam zdjęcia z piosenkarzem.

O piosenkarzu:
Declan J Donovan - urodził się  24 października 1996 roku.  Angielski piosenkarz i autor tekstów z Harlow, Essex. Jego pierwszy utwór „Fallen So Young”, napisany na ślub brata, otrzymał milion odtworzeń w ciągu pierwszych sześciu miesięcy. W 2018 roku grał jako największy artysta w BBC Music jako nie podpisany artysta, występując u boku Taylor Swift, Florence + The Machine, Sama Smitha i innych. Jego pierwszy prawidłowy singiel „Pieces” spędził dziewięć tygodni na liście numer jeden na liście rozgrywek European Border Breakers, a także w pierwszej dwudziestce na głównej europejskiej liście wyników gry Airplay. W Niemczech, po podpisaniu kontraktu z Epic Germany, jest już na najlepszej drodze do zostania gwiazdą: miał 10 hitów i ponad 25 000 słuchań radia, 10 najlepszych na listach przebojów Shazam i otrzymał ponad 15 milionów strumieni swojego singla „Pieces” „na wszystkich platformach. W 2019 roku wspierał Toma Walkera na jego europejskich pokazach, w tym na O2 Academy Brixton. Wspierał także Deana Lewisa w Niemczech i Johna Newmana w Wielkiej Brytanii. W 2018 roku koncertował również z Jake Bugg i Freya Ridings. W Wielkiej Brytanii jest teraz podpisany z Polydor Records, a jego debiutancki singiel „Vienna” został wydany w czerwcu 2019 r. W ciągu pierwszych trzech tygodni na platformie Spotify otrzymał milion streamów z ponad 5 milionami połączonych strumieni i wyświetleń data. Został okrzyknięty przez BBC Radio 1 jednym z najlepszych nowych popowych utworów na czerwiec. Obecnie ma 1,5 miliona słuchaczy miesięcznie na Spotify. Kolejny singiel „I Wish” został wydany we wrześniu 2019 r. W wydawnictwach Polydor Records i Epic Germany.

Mój autograf od piosenkarza:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

4 komentarze

  1. Gratuluję! :) Zapraszam do mnie; https://autografymalutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2020/03/491-magdalena-gorska.html

    OdpowiedzUsuń