Ariana dla WS | Blogger | X X

12.03.2020

Michał Sitarski


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Michała Stanisławskiego. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

O aktorze: 
Michał Sitarski - urodził się  29 lipca 1977 roku we Wrocławiu. Polski aktor. Początkowo studiował na Zamiejscowym Wydziale Lalkarskim we Wrocławiu, zanim rozpoczął naukę Państwowej Wyższej Szkole Teatralej w Krakowie, którą ukończył w 2003. Podczas studiów zadebiutował rolą Gościa w Wiśniowym sadzie Czechowa w reż. Remigiusza Brzyka w Teatrze Starym w Krakowie (2001). W 2003 roku za rolę Moliera w przedstawieniu dyplomowym 4 razy Molier otrzymał wyróżnienie na Festiwalu Szkół Teatralnych w Łodzi. Grał również w krakowskim Teatrze im. Słowackiego w Kaliguli (2003) Alberta Camusa w reż. Agaty Dudy-Gracz jako Kat oraz w warszawskim Teatrze Rozmaitości w sztukach Iwana Wyrypajewa - Sny (2004) w reż. Łukasza Kosa i Tlen w reż. Aleksandry Koniecznej. W latach 1994–1996 brał udział w programie dla młodzieży w telewizji Polsat Pamiętnik nastolatki. W latach 2005–2008 roku grał rolę Konrada Kopczyńskiego w serialu Egzamin z życia. W latach 2006-2017 był aktorem Teatru Powszechnego w Warszawie, z którym gościnnie związany był od 2004. Użyczył głosu Rozumowi w reklamach TP S.A.

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

2 komentarze

  1. Gratulacje!!!! :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2020/03/433-beata-pacut.html

    OdpowiedzUsuń