Ariana dla WS | Blogger | X X

1.03.2020

Marcin Jajkiewicz


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Marcina Jajkiewicz. Oprócz niego mam również zdjęcie z wokalistką.

O wokaliście:
Marcin Jajkiewicz - awokalista musicalowy, jazzowy i rozrywkowy. Absolwent Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach. Współpracuje z Teatrem Muzycznym w Łodzi, gdzie wciela się w rolę Jeana Valjeana w musicalu Nędznicy i Lwa Alexa w musicalu Madagaskar. Wystąpił m.in. jako Georg von Trapp w polskiej realizacji musicalu Dźwięki muzyki oraz jako Książę Hans w Krainie lodu. Wieloletni współpracownik popularnego programu telewizyjnego Jaka to melodia?. Wokalista zespołu Button Hackers, z którym piosenką Między nami zdobył I nagrodę na Festiwalu Jedynki w Sopocie. Wystąpił m.in. na koncertach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, akcji „I ty możesz zostać świętym Mikołajem”, koncercie Solidarni z Białorusią oraz gali Sportowiec Roku 2011, gdzie zaśpiewał w duecie z Kayah. Występował m.in. z Edytą Górniak, Ryszardem Rynkowskim, Marylą Rodowicz, Justyną Steczkowską, Mieczysławem Szcześniakiem, Ewą Bem, Marią Sadowską i Krzysztofem Krawczykiem Współpracuje z Grażyną Brodzińską. Wokalista w zespole Tango Corazon Quintet Marcina Wyrostka.

Mój autograf od wokalisty:

Moje zdjęcie z wokalistą: 
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam podczas koncertu w Warszawie. 

1 komentarz

  1. Gratuluję!!! :) Zapraszam do siebie: http://autografymalutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń