Ariana dla WS | Blogger | X X

7.02.2020

Cezary Pazura


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Cezarego Pazury. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

O aktorze: 
Cezary Pazura - urodził się 17 czerwca 1962 roku w Tomaszowie Mazowieckim. Cezary zamiłowanie do aktorstwa odziedziczył po swoim ojcu, jak również jego brat Radosław, który także jest aktorem. Ukończył szkołę muzyczną po czym podjął decyzję, że będzie zdawać do Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w łodzi. Pierwsza próba była nie udana, dostał się za drugim razem i ukończył ja w 1986 roku. Na początku grał małe role, sławę przynióśł mu film ''Kroll''. W 1997 roku wystąpił w filmie ''Killer'' to był prawdziwy hit. 16 października 1988 roku odsłonięto gwiazdę aktora w Alei Gwiazd w Łodzi. W 2007 roku zadebiutował jako reżyser nakręcając jeden z odcinków ''Faceci do wzięcia''. W 2008 roku prowadził słynny teleturniej ''Strzał w 10''. W roku 2012 otrzymał za film ''Weekend'' Węża w kategorii Reżyseria. Cezary Pazura jest laureatem nagrody Złota Kaczka. Zagrał łącznie w 75 filmach, 14 spektaklach i jest reżyserem 3 produkcji filmowych.

Mój autograf od aktora: 
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze

  1. Gratuluję!! Zapraszam do mnie: http://autografymalutkiej.blogspot.com/2020/02/420-wojciech-nowicki.html

    OdpowiedzUsuń