Ariana dla WS | Blogger | X X

3.02.2020

Patricia Kazadi


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Patricii Kazadi. Niestety nie mam zdjęcia z piosenkarką.

O piosenkarce:
Patricia Tshilanda „Trish” Kazadi - urodziła się 17 marca 1988 roku w Warszawie. Polska aktorka, piosenkarka, kompozytorka, autorka tekstów i prezenterka telewizyjna. Jej matka, Barbara, pochodzi z Łukowa, a ojciec, Jofa Kazadi – z Demokratycznej Republiki Konga. Studiowała na Politechnice Warszawskiej. Z powodu niezaliczenia wszystkich przedmiotów przeniosła się do Szkoły Głównej Handlowej, której również nie ukończyła. Była uczennicą Autorskiej Szkoły Muzyki Rozrywkowej i Jazzu II stopnia im. Krzysztofa Komedy w Warszawie. Gra na fortepianie i komponuje. Przez dwa lata trenowała taniec współczesny. Zadebiutowała w 2002 występem w programie Szansa na sukces z udziałem zespołu Szwagierkolaska. Brała udział w dwóch edycjach telewizyjnego programu rozrywkowego Jak oni śpiewają (2007, 2009) i w odcinku specjalnym Jak oni śpiewają – Dzień Dziecka (2009), a także w programach tanecznych: Taniec z gwiazdami (2010) i Dance Dance Dance (2019). Była także prowadzącą programów: Everyday English, You Can Dance – Po prostu tańcz (2011–2012, 2015–2016) i X Factor (2013–2014). 30 maja 2009 została nagrodzona Statuetką Serca Fundacji Polsat za wykonanie utworu Spice Girls „Wannabe”. W 2011 z utworem „Hałas” wystąpiła podczas koncertu Premier na 48. Krajowym Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu. W 2012 otrzymała nominację do nagrody Viva Comet 2012 w kategorii „debiut roku” W kwietniu 2013 wydała singel „Przerywam sen”, który napisała we współpracy z Maurym. 14 maja wydała debiutancki album studyjny, zatytułowany Trip, na który napisała większość utworów i który nagrywany był m.in. w Los Angeles, Paryżu i Zurychu. 13 czerwca 2015 z piosenką „Na zawsze” wzięła udział w konkursie „SuperPremiery” 52. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu. Była dwukrotnie nominowana do Wiktorów, w 2012 w kategorii „odkrycie telewizyjne”, a w 2013 w kategorii „gwiazda piosenki i estrady”. W 2016 została uhonorowana statuetką „osobowości roku” przez magazyn „Osobowości i Sukcesy”.

Mój autograf od piosenkarki: 
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

3 komentarze

  1. Gratulacje!!! Zapraszam do mnie: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2020/02/419-chris-oxforduo.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2020/02/478-klaudia-pielesz.html

    OdpowiedzUsuń